טיפול בנימים וכלי דם בעור

ד"ר שנטל זיתון-אזוגי מטפלת בבעיות עור שבהן הנימים מעורבים. הן שכיחות יחסית וקיימים סוגים שונים.

הנה כמה דוגמאות:

נימים מורחבים (TELANGIECTASIA)

נימים מורחבים

רוזציאה - קופרוזיס (ROSACEA- COUPEROSE)

רוזציאה - קופרוזיס (ROSACEA- COUPEROSE)

המנגיומת עכביש (SPIDER HEMANGIOMA)

המנגיומה שרי (CHERRY HEMANGIOMA)

המנגיומה שרי (CHERRY HEMANGIOMA)

כתמי יין פורט (PORTWINE SPOT)

כתמי יין פורט (PORTWINE SPOT)

ורידים בולטים בשפתיים (Veinous lake)

ורידים בולטים בשפתיים

שיטות טיפוליות

ניתן לטפל בנגעים הקטנים במחט חשמלית או, אבל טיפול בלייזר Nd:Yag או לייזר PDL (Pulse Dye laser), הינם טכנולוגיות חדשניות יותר, יותר יעילות, פחות כואבות ( בעיקר PDL), ועם פחות סיכונים להשאיר צלקות.

ד"ר שנטל זיתון אזוגי משתמשת במכשירי הלייזר (PDL) V BEAM של קנדלה ו Nd:yag של מעכרת XLASE של BIOTEC ITALIA , בקליניקה ביוטק בהרצליה.

לייזר PDL (Pulse dye laser) V BEAM של חברה קנדלה :

הוא לייזר המשתמש באלומת אור מרוכזת המכוונת לכלי הדם בעור. PDL פועל על ידי העברת פאלסים של אור באורך גל של 595 ננומטר שנספג על ידי ההמוגלובין, הפיגמנט בכדוריות הדם האדומות שבכלי הדם, גורם להם לקרוש ובסופו של דבר להיספג על ידי הגוף. עובדה זו הופכת אותו ליעיל לטיפול בבעיות עור שונות המאופיינות בנוכחות כלי דם קרובים לפני העור, כגון כתמי יין פורט, המנגיומות, רוזציאה, ורידי עכביש וצלקות מסוגים מסוימים. טיפול PDL נחשב בדרך כלל בטוח וללא כאבים יחסית, עם זמן החלמה מינימלי. עם זאת, ייתכן שיידרשו מספר מפגשים כדי להשיג את התוצאות הרצויות, בהתאם למצב הספציפי לטיפול.

לייזר SLP Nd:YAGשל חברת Biotec Italia (מערכת XLASE PLUS)

לייזרים מסוג Nd:YAG משמשים בעיקר לטיפול בנגעים וסקולריים ( המערבים כלי דם), כגון ורידים, המנגיומות, כתמי יין פורט, ועוד…
הלייזרSLP Nd:Yag 1064 / 532 ((short long pulse בלעדי ל-Biotec Italia, מאפשר לנהל שני מצבי פאלסים, קצרים ( KTP-532 ננומטר) לטיפול בנגעים שטחיים בכלי דם, או הארוכים (1064 ננומטר) לנגעים יותר עמוקים בעור.
השימוש בקריסטל KTP (KTiOPO4) מאפשר לעבור בקלות בין שני אורכי הגל.
הלייזר נספג היטב על ידי המוגלובין. ספיגה זו מובילה לחימום ולקירוש סלקטיבי של כלי הדם המיועדים לטיפול תוך מזעור הנזק לרקמות הסובבות אותם. קרישה זו מובילה לסגירת כלי הדם הממוקדים, אשר נספגים בסופו של דבר על ידי התהליכים הטבעיים של הגוף.
עם הזמן, הנגע המטופל דוהה או נעלם.
טיפול לייזר Nd:YAG לנגעים וסקולריים הוא בדרך כלל בטוח ויעיל כאשר הוא מבוצע על ידי רופא מיומן. ייתכן שיהיה צורך במספר טיפולים כדי להשיג תוצאות אופטימליות, בהתאם לגודל, סוג ומיקום הנגע.

צרו קשר

צרי עמי קשר באמצעות הטופס ואשמח לעזור גם לך

איך בוחרים את הטיפול המתאים?

אני מזמינה אותך לייעוץ ואבחון דרמטולוגי ויחד נוכל לבחור את הטיפול המתאים לך.

תחומי התמחות המרפאה

צלקות אקנה

צלקות אקנה

למידע נוסף

שומות ויבלות שפירות

שומות ויבלות שפירות

למידע נוסף

הזדקנות העור

הזדקנות העור

למידע נוסף

רפואת עור

רפואת עור

למידע נוסף